Assalamualaikum , Salam Sejahtera Dan Salam 1 Malaysia buat semua





























Ahad, 20 Februari 2011

Rindu Serindu Rindunya ,



Siapa nie ? Hehe , Si putih gebu nie laa sahabat baek Yaya . Wii ~ Sayang dia , rindu dia . Lama tak jumpe dia . Dulu dekat sekolah , mesti berdua . Berdua lebih baek kan kan kan . hehe . Dia laa segale nye buat Yaya . Dia tempat Yaya bercerite , bermain , bermanje , mengadu , membebel , melalut , melalak , memekak . HEHE , kejam nye Yaya . Tapi dia tak kesah pon . Open je . Otak kite orang gile gile , mereng mereng , mengong mengong and macam macam lagi laa . Tak terkate gitu . And and , Yaya paling rindu tengok dia ketawe . Hehe , habis bergegar bangunan kot . HAHA , tambah tambah kalau kite orang buat cerite lawak . Haha , habis laa gelak sampai tak ingat dunia daa . Aduii , rindu dekat dia sangat ohh .

Rase rindu laa nak lepak same same macam dulu . Balik sekolah je , mesti pegi kedai ais kepal . Perhh , pekena nasi goreng and ais kepal koko atau jagung . Sambil makan , sambil bergosip sane sini . hehe , berkongsi cerite , rahsie , pendapat and nasihat . Wahhh , rindu rindu rindu . Paling rindu time Form 3 laa . Ade waniey and eyka . Lagi best kalau dorang ade . Dorang banyak cakap . Bile banyak cakap , banyak cerite . Bile da banyak cerite , Habis laa kedai ais kepal dengan gelak ketawe ( yang tak macam orang ketawe ) kite orang . hehe , agak nye , kalau dudok lame lame lagi kat kedai ais kepal tu , mauu jahanam meja meja kat situ dengan tangan kite orang . hehe :)

Sue ohh sue , aku rindu kau laa . Bile nak jumpe ye . Tak sabar nak bergosip , bercerite dengan kau . huhu . Aku rindu nak dengan cerite kauu . Aku pon banyak bende nak cerite dekat kau . Macam dulu dulu . Dalam kelas , dudok sebelah sebelah . Maka , bermule laa dunie kite . hehe :) Tapi kalau kite da kene pindah tempat dudok , OH NO ! . " Teacher , jangan pisahkan kami berdua . Saye tak boleh belajar kalau dia tiade di sisi , hehe "

Tapi tape , nak pisahkan pon pisahkan laa . Tak kesah . Nanti time rehat boleh jumpe jugak . Tak time rehat , time datang sekolah , pegi laa breakfast dulu kat kantin . Menu biase untuk breakfast ialah NASI LEMAK LAUK PARU and AIR TEH AIS . Perhh , tangkap leleh arr . HEHE . Suke suke suke .

Tapi kami terpisah jua kerana hal yang tak dapat dielak kan . Sue pindah sekolah nun jauh di Rawang . " Wuwu , tidak tidak tidak . Jangan laa pindah . Nanti aku kesunyian . Sape nak teman aku ? Sape nak teman aku breakfast ? Sape nak dengar cerite aku ? dengan sape aku nak bergosip ? waaa tidak ! Kalau kau pindah , kau takan lupe kan aku kan . kau jangan lupe call atau massage tauu . "

Sue , i miss you so much dear .

P/S ; Nanti pegi PLKN , jangan lupe aku tauu . Wiii :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan